неділя, 1 березня 2015 р.

План роботи кабінету математики



Планування роботи кабінету
Робота навчального кабінету планується на підставі перспективного плану розвитку кабінету. План кабінету складається, як правило, на рік і містить конкретні завдання всім учителям, що викладають дисципліну.
Планування роботи кабінету доцільно проводити за такими розділами:
1. Організаційна робота.
2. Вдосконалення матеріально-технічної бази кабінету.
3. Навчально-методична робота.
4. Позакласна робота з учнями.
5. Бібліографічна робота.
Навчально-методична робота
У цьому розділі необхідно спланувати роботу щодо створення такої на­вчально-методичної документації: оснащення технічними програмними педагогічними засобами навчання (складання диктантів, підбір матеріалів для слайдів, кодопозитивів, діафільмів, відеофільмів, відеокамери, навчальні про­грами для мультимедіа); підбір методичних статей, розробок уроків учителів, а також навчальної, довідкової і методичної літератури; розробка і своєчасне оновлення тематичних контрольних робіт; розробка матеріалів до стендів, плакатів, до оснащення методичного куточка або вісника; робота щодо систематизації матеріалів навчально-методичного комплексу в кабінеті.
Удосконалення матеріально-технічної бази кабінету
У цьому розділі необхідно передбачити придбання технічних та сучас­них електронних педагогічних засобів навчання, ремонт технічних засобів навчання, оформлення стендів,'виготовлення демонстраційних моделей, таблиць, плакатів, діаграм. Виготовлення слайдів, діафільмів, кодопози-тів, проведення відеозйомки різних матеріалів; поповнення кабінету на­вчальною, довідковою і методичною літературою.
Позакласна робота з учнями
Заходи, що рекомендується запланувати в цьому розділі перш за все: проведення консультацій і додаткових занять; організація роботи гуртків, факультативів, наукового товариства учнів, ініціативних груп з організації творчих справ на базі кабінету; проведення олімпіад, інтелектуальних марафонів, конференцій, вікторин, командних змагань; проведення конкурсів; випуск стінгазет, інформаційних листків, бюлетенів; виступ на тематичних лінійках і в радіогазетах.
Бібліографічна робота
У цьому розділі рекомендується спланувати роботу щодо створення систематизації і поповнення карток кабінету (наочних посібників, техніч­них і програмованих педагогічних засобів навчання, методичних розро­бок, журнальних статей, навчальної, довідкової та методичної літератури).
Орієнтовний план роботи кабінету математики на 20___—20___ н.р

Зміст заходів
Термін виконання
Відпові­дальний за виконання

1
2
3
4

1
Обрати раду кабінету математики, розподілити обов'язки між членами ради
до 05.09


2
Регулярно проводити засідання ради кабінету
1 раз на місяць


3
Скласти графік чергування учнів у кабінеті
до 05.09.


4
Силами активу учнів проводити генеральне прибирання кабінету
щоп'ятниці


5
Провести інвентаризацію матеріальних цінностей кабінету
до 01.11.


6
Закріпити за учнями робочі місця в кабінеті
до 03.09.


7
Проводити роз'яснювальну роботу серед учнів з питань дотримання техніки безпеки та безпеки життєдіяльності:
а) правила роботи в кабінеті;
б) правила пожежної безпеки;
в) права та обов'язки учнів;
г) єдині вимоги до учнів
регулярно про­тягом семестру


8
Скласти розклад роботи кабінету
до 10.09.


9
Оформити:
а) паспорт кабінету;
б) акт-дозвіл на експлуатацію кабінету;
в) журнал громадсько-адміністративного
контролю;
г) куточок з техніки безпеки
до 15.09.


10
Систематизувати і підібрати дидактичний матеріал для проведення самостійних робіт з таких тем:
а) «Тригонометричні рівняння та нерівності»
б) «Похідна та її застосування»;
в) «Многогранники»;
г «Комбінації геометричних тіл» ;
д) «Початки теорії ймовірності»


листопад грудень
січень
листопад
грудень


11
Скласти тексти математичних диктантів з таких тем:
«Паралельність прямих і площин»
«Перпендикулярність прямих та площин»
«Похідні елементарних функцій»

листопад
грудень
січень


12
Підібрати і скласти різнорівневі тематичні 'контрольні роботи з тем: «Обєми многогранників»; «Паралельність прямих у просторі» ; «Геометричні тіла та поверхні»;
жовтень
листопад
грудень
січень

13
Розробити тексти усних вправ з тем: «Тіла обертання»; «Тригонометричні функції»; «Об'єми многогранників» ; «Площі поверхонь тіл оберання»
вересень
жовтень листопад  грудень

14
Розробити індивідуальні завдання з тем:
«Числові функції»;
«Побудова графіків за допомогою геометричних перетворень»;
«Вектори в просторі»;
«Елементи комбінаторики» ;

вересень
жовтень
грудень
лютий

15
Оформити постійно діючий стенд «На допо­могу випускнику»
листопад

16
Підібрати збірку методичних статей з методики викладання математики за такою тематикою: «Узагальнення означень математичних по­нять і теорем»;
грудень
лютий
березень


«Моніторингові дослідження навчальних досягнень з математики»; «Прийоми аналітично-синтетичного пошу­ку розв'язування задач»


17
Організувати в кабінеті методичний куточок
жовтень

18
Розробити завдання для підсумкової перевірки знань учнів
лютий

19
3 метою підготовки навчально-методичного забезпечення нових програмних тем офор­мити тематичні папки: «Елементи теорії ймовірностей та математичної статистики» (11 кл.); «Похідна та її застосування» (11 кл.);
вересень
жовтень
березень

20
Поповнити тематичні папки:
«Моніторинг навчальних досягнень учнів з предмета»;
«Охорона праці та безпека життєдіяльності»;
«Нормативні документи»
січень
лютий
квітень


21
Скласти алгоритми розв'язування типових задач
лютий


22
3 метою забезпечення виконання «Єдиних вимог до усного й писемного мовлення» організувати виставку «Кращі роботи учнів»
квітень


23
Розробити тематику єдиних контрольних робіт з математики
грудень


24
Оформити в кабінеті математики стенди: «На допомогу випускнику»; «Відомі математики з України»
березень


25
Поповнити кабінет демонстраційними мо­делями до стереометричних задач
лютий


26
Провести ремонт таблиць з геометрії
протягом року


27
Організувати виготовлення наочних посібників гуртківцями
протягом року


28
Поповнити кабінет математики такими навчально-наочними посібниками: моделями обємних  фігур; комплектами таблиць з алгебри
квітень
травень


29
Оформити підписку на періодичну пресу для кабінету математики
до грудня


30
Скласти і подати заяву на виконання сто­лярних робіт у кабінеті
листопад

31
Виготовити набір макетів з теми «Прямі і площини»
травень

32
Організувати проведення педагогічного консультування для учнів
по днях консультацій

33
Організувати роботу ініціативної групи учнів з метою оформлення  та збагачення навчально-методичних матеріалів
березень квітень

34
Організувати і провести для олімпіаду з математики. Для чого:
а) з метою підготовки до олімпіади для кож-
ного курсу розробити можливі зразки
олімпіадних завдань;
б) розробити зміст олімпіадних завдань;
в) один раз на тиждень проводити заняття
з учнями, які готуються до олімпіади
жовтень-березень

35
Скорегувати і конкретизувати тематику творчих робіт з математики для участі учнів у МАН. Організувати проведення співбесід, консультацій, індивідуальних та групових співбесід з метою надання допомоги в нау­ковому обґрунтуванні дослідницько-пошукової теми.
Організувати роботу секції математики в рамках МАН відповідно до тем, обраних учнями
вересень-жовтень

36
Розробити план проведення тижня матема­тики
січень

37
Організувати та провести природничо-мате­матичний тур інтелектуального марафону
травень

38
Провести конкурс на кращого знавця мате­матики «Талант + творчість». Для чого:
а) розробити Положення про конкурс «Та-
лант + творчість»;
б) у кожній групі зробити інформаційне
повідомлення про конкурс;
в) підбити підсумки конкурсу й оформити
стенд
до квітня

39
Систематизувати творчі роботи учнів і оформити відповідні папки
січень
лютий


40
Вивчити склад фонду бібліотеки ліцею з проблем методики викладання математи­ки, педагогіки і психології: статистичним методом; бібліографічним методом
до березня


41
Скласти короткі анотації на літературу з ма­тематики, що надійшла до бібліотеки
протягом року


42
Взяти участь у замовленні літератури для бібліотеки школи і кабінету
жовтень


43
Укомплектувати бібліотеку кабінету
підручниками та літературою відповідно до
вимог навчальних програм:
зв'язок із бібліотекою школи;
зв'язок із науково-методичним центром ;
зв'язок із спонсорами
протягом семе­стру,
навчального року


44
Оформити картотеки: періодичних видань; технічних засобів навчання;
з актуальних питань, необхідних для за­своєння навчальної програми; навчальної літератури; методичної літератури; довідкової літератури; натуральних навчально-наочних посібників; навчальних приладів; навчально-наочних посібників;
протягом семе­стру,
навчального року



45

Провести акцію «Подаруй книгу!»
Протягом року







Немає коментарів:

Дописати коментар