Планування роботи кабінету
Робота
навчального кабінету планується на підставі перспективного плану розвитку
кабінету. План кабінету складається, як правило, на рік і містить конкретні
завдання всім учителям, що викладають дисципліну.
Планування
роботи кабінету доцільно проводити за такими розділами:
1. Організаційна робота.
2. Вдосконалення матеріально-технічної
бази кабінету.
3. Навчально-методична робота.
4. Позакласна робота з учнями.
5. Бібліографічна робота.
Навчально-методична
робота
У цьому
розділі необхідно спланувати роботу щодо створення такої навчально-методичної
документації: оснащення технічними програмними педагогічними засобами навчання
(складання диктантів, підбір матеріалів для слайдів, кодопозитивів, діафільмів,
відеофільмів, відеокамери, навчальні програми для мультимедіа); підбір
методичних статей, розробок уроків учителів, а також навчальної, довідкової і
методичної літератури; розробка і своєчасне оновлення тематичних контрольних
робіт; розробка матеріалів до стендів, плакатів, до оснащення методичного
куточка або вісника; робота щодо систематизації матеріалів
навчально-методичного комплексу в кабінеті.
Удосконалення
матеріально-технічної бази кабінету
У цьому
розділі необхідно передбачити придбання технічних та сучасних електронних
педагогічних засобів навчання, ремонт технічних засобів навчання, оформлення
стендів,'виготовлення демонстраційних моделей, таблиць, плакатів, діаграм.
Виготовлення слайдів, діафільмів, кодопози-тів, проведення відеозйомки різних
матеріалів; поповнення кабінету навчальною, довідковою і методичною
літературою.
Позакласна
робота з учнями
Заходи, що
рекомендується запланувати в цьому розділі перш за все: проведення консультацій
і додаткових занять; організація роботи гуртків, факультативів, наукового
товариства учнів, ініціативних груп з організації творчих справ на базі
кабінету; проведення олімпіад, інтелектуальних марафонів, конференцій,
вікторин, командних змагань; проведення конкурсів; випуск стінгазет,
інформаційних листків, бюлетенів; виступ на тематичних лінійках і в
радіогазетах.
Бібліографічна
робота
У цьому
розділі рекомендується спланувати роботу щодо створення систематизації і
поповнення карток кабінету (наочних посібників, технічних і програмованих
педагогічних засобів навчання, методичних розробок, журнальних статей,
навчальної, довідкової та методичної літератури).
Орієнтовний
план роботи кабінету математики на 20___—20___ н.р
№
|
Зміст заходів
|
Термін
виконання
|
Відповідальний
за виконання
|
|||||
1
|
2
|
3
|
4
|
|||||
1
|
Обрати раду кабінету математики, розподілити
обов'язки між членами ради
|
до 05.09
|
|
|||||
2
|
Регулярно
проводити засідання ради кабінету
|
1 раз на місяць
|
|
|||||
3
|
Скласти графік чергування учнів у кабінеті
|
до 05.09.
|
|
|||||
4
|
Силами активу учнів проводити генеральне прибирання
кабінету
|
щоп'ятниці
|
|
|||||
5
|
Провести
інвентаризацію матеріальних цінностей кабінету
|
до 01.11.
|
|
|||||
6
|
Закріпити за учнями робочі місця в
кабінеті
|
до 03.09.
|
|
|||||
7
|
Проводити роз'яснювальну роботу
серед учнів з питань дотримання техніки безпеки та безпеки життєдіяльності:
а) правила
роботи в кабінеті;
б) правила
пожежної безпеки;
в) права
та обов'язки учнів;
г) єдині
вимоги до учнів
|
регулярно протягом семестру
|
|
|||||
8
|
Скласти розклад роботи кабінету
|
до 10.09.
|
|
|||||
9
|
Оформити:
а) паспорт
кабінету;
б) акт-дозвіл
на експлуатацію кабінету;
в) журнал громадсько-адміністративного
контролю;
г) куточок
з техніки безпеки
|
до 15.09.
|
|
|||||
10
|
Систематизувати і підібрати
дидактичний матеріал для проведення самостійних робіт з таких тем:
а) «Тригонометричні рівняння та нерівності»
б) «Похідна
та її застосування»;
в) «Многогранники»;
г «Комбінації геометричних тіл» ;
д) «Початки
теорії ймовірності»
|
листопад грудень
січень
листопад
грудень
|
|
|||||
11
|
Скласти тексти математичних
диктантів з таких тем:
«Паралельність прямих і площин»
«Перпендикулярність прямих та площин»
«Похідні елементарних функцій»
|
листопад
грудень
січень
|
|
|||||
12
|
Підібрати і скласти різнорівневі
тематичні 'контрольні роботи з тем: «Обєми многогранників»; «Паралельність
прямих у просторі» ; «Геометричні тіла та поверхні»;
|
жовтень
листопад
грудень
січень
|
|
|||||
13
|
Розробити тексти усних вправ з
тем: «Тіла обертання»; «Тригонометричні функції»; «Об'єми многогранників» ;
«Площі поверхонь тіл оберання»
|
вересень
жовтень
листопад грудень
|
|
|||||
14
|
Розробити
індивідуальні завдання з тем:
«Числові
функції»;
«Побудова
графіків за допомогою геометричних перетворень»;
«Вектори в
просторі»;
«Елементи
комбінаторики» ;
|
вересень
жовтень
грудень
лютий
|
|
|||||
15
|
листопад
|
|
||||||
16
|
Підібрати збірку методичних статей
з методики викладання математики за такою тематикою: «Узагальнення означень
математичних понять і теорем»;
|
грудень
лютий
березень
|
|
|||||
«Моніторингові
дослідження навчальних досягнень з математики»; «Прийоми
аналітично-синтетичного пошуку розв'язування задач»
|
|
|||||||
17
|
Організувати в кабінеті методичний
куточок
|
жовтень
|
|
|||||
18
|
Розробити
завдання для підсумкової перевірки знань учнів
|
лютий
|
|
|||||
19
|
3 метою підготовки
навчально-методичного забезпечення нових програмних тем оформити тематичні
папки: «Елементи теорії ймовірностей та математичної статистики» (11 кл.);
«Похідна та її застосування» (11 кл.);
|
вересень
жовтень
березень
|
|
|||||
20
|
Поповнити
тематичні папки:
«Моніторинг
навчальних досягнень учнів з предмета»;
«Охорона
праці та безпека життєдіяльності»;
«Нормативні
документи»
|
січень
лютий
квітень
|
|
|||||
21
|
Скласти
алгоритми розв'язування типових задач
|
лютий
|
|
|||||
22
|
3 метою
забезпечення виконання «Єдиних вимог до усного й писемного мовлення»
організувати виставку «Кращі роботи учнів»
|
квітень
|
|
|||||
23
|
Розробити
тематику єдиних контрольних робіт з математики
|
грудень
|
|
|||||
24
|
Оформити в кабінеті математики
стенди: «На допомогу випускнику»; «Відомі математики з України»
|
березень
|
|
|||||
25
|
Поповнити
кабінет демонстраційними моделями до стереометричних задач
|
лютий
|
|
|||||
26
|
Провести ремонт таблиць з
геометрії
|
протягом
року
|
|
|||||
27
|
Організувати виготовлення наочних
посібників гуртківцями
|
протягом року
|
|
|||||
28
|
Поповнити
кабінет математики такими навчально-наочними посібниками: моделями обємних фігур; комплектами таблиць з алгебри
|
квітень
травень
|
|
|||||
29
|
Оформити
підписку на періодичну пресу для кабінету математики
|
до грудня
|
|
|||||
30
|
Скласти і
подати заяву на виконання столярних робіт у кабінеті
|
листопад
|
|
|||||
31
|
Виготовити
набір макетів з теми «Прямі і площини»
|
травень
|
|
|||||
32
|
Організувати проведення
педагогічного консультування для учнів
|
по днях консультацій
|
|
|||||
33
|
Організувати роботу ініціативної
групи учнів з метою оформлення та
збагачення навчально-методичних матеріалів
|
березень квітень
|
|
|||||
34
|
Організувати і провести для
олімпіаду з математики. Для чого:
а) з метою підготовки до олімпіади для кож-
ного курсу розробити можливі зразки олімпіадних завдань;
б) розробити зміст олімпіадних завдань;
в) один раз на тиждень проводити заняття
з учнями, які готуються до олімпіади |
жовтень-березень
|
|
|||||
35
|
Скорегувати
і конкретизувати тематику творчих робіт з математики для участі учнів у МАН.
Організувати проведення співбесід, консультацій, індивідуальних та групових
співбесід з метою надання допомоги в науковому обґрунтуванні
дослідницько-пошукової теми.
Організувати
роботу секції математики в рамках МАН відповідно до тем, обраних учнями
|
вересень-жовтень
|
|
|||||
36
|
Розробити
план проведення тижня математики
|
січень
|
|
|||||
37
|
Організувати та провести
природничо-математичний тур інтелектуального марафону
|
травень
|
|
|||||
38
|
Провести конкурс на кращого знавця
математики «Талант + творчість». Для чого:
а) розробити Положення про конкурс «Та-
лант + творчість»;
б) у кожній групі зробити інформаційне
повідомлення про конкурс;
в) підбити підсумки конкурсу й оформити
стенд |
до квітня
|
|
|||||
39
|
Систематизувати творчі роботи
учнів і оформити відповідні папки
|
січень
лютий
|
|
|||||
40
|
Вивчити
склад фонду бібліотеки ліцею з проблем методики викладання математики,
педагогіки і психології: статистичним методом; бібліографічним методом
|
до березня
|
|
|||||
41
|
Скласти короткі анотації на
літературу з математики, що надійшла до бібліотеки
|
протягом
року
|
|
|||||
42
|
Взяти
участь у замовленні літератури для бібліотеки школи і кабінету
|
жовтень
|
|
|||||
43
|
Укомплектувати
бібліотеку кабінету
підручниками
та літературою відповідно до
вимог
навчальних програм:
зв'язок із
бібліотекою школи;
зв'язок із
науково-методичним центром ;
зв'язок із
спонсорами
|
протягом
семестру,
навчального
року
|
|
|||||
44
|
Оформити картотеки: періодичних
видань; технічних засобів навчання;
з
актуальних питань, необхідних для засвоєння навчальної програми; навчальної
літератури; методичної літератури; довідкової літератури; натуральних
навчально-наочних посібників; навчальних приладів; навчально-наочних
посібників;
|
протягом
семестру,
навчального
року
|
|
|||||
45
|
Провести
акцію «Подаруй книгу!»
|
Протягом
року
|
|
|||||
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар